ارائه تامین مالی خودکار از سوی بانک اسلامی البرکه، بانک اسلامی پیشرو در بحرین
جمعه, 25 اسفند 1402 12:00 تامین مالی بانکداری اسلامی ماه رمضان کارت اعتباری سود پاداش بانک اسلامی البرکه 69

بانک اسلامی البرکه، بانک اسلامی پیشرو در بحرین، کمپین اختصاصی تامین مالی خودرو با عنوان "تامین مالی شما با ما" را راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از دیلی تریبون، بانک اسلامی البرکه، بانک اسلامی پیشرو در بحرین، کمپین اختصاصی تامین مالی خودرو با عنوان "تامین مالی شما با ما" را راه اندازی کرد که هدف آن ارائه پیشنهادات استثنایی در ماه مبارک رمضان، به عنوان بخشی از تعهد این بانک بمنظور پاداش دادن به مشتریان ارزشمند خود و ارائه راه حل های مالی نوآورانه که نیازهای فردی آنها را برآورده می کند, است.
این کمپین دو ماهه, نرخ سود رقابتی، اقساط راحت، مهلت 6 ماهه اختیاری، کارت اعتباری با حداکثر 6000 امتیاز پاداش را به عنوان پاداش خوش آمد ارائه می دهد.

همچنین قرعه کشی برای 10 مشتری در پایان کمپین برای دریافت اقساط کامل 6 ماهه با حداکثر اقساط ماهانه 150 درهم بحرین است، در حالی که کسرها پس از یک سال از اخذ فاینانس آغاز می شود.
این کمپین همچنین رویه های اداری سریع و کارآمد را برای تایید نوید می دهد.
این بانک اعلام کرد که این کمپین با تعهد مستمر ما برای ارائه یک تجربه بانکی کامل و استثنایی به مشتریان محترم به ویژه در مناسبت های مهمی مانند ماه مبارک رمضان همسو است.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید