ارائه خط اعتباری ۱۰۰ میلیون پوند برای تامین مالی اسلامی در بریتانیا
جمعه, 24 فروردين 1403 12:00 بریتانیا تامین مالی اسلامی گروه سرمایه‌گذاری اسلامی خلیج فارس خط اعتباری دیجیتال 37

گروه ارائه کننده خدمات مالی اسلامی Offa خط اعتباری 100 میلیون پوندی از صندوقی تحت مدیریت گروه سرمایه‌گذاری اسلامی خلیج فارس (GII) مستقر در امارات دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران به نقل از اینتر میدیری، گروه ارائه کننده خدمات مالی اسلامی Offa خط اعتباری 100 میلیون پوندی از صندوقی تحت مدیریت گروه سرمایه گذاری اسلامی خلیج فارس (GII) مستقر در امارات دریافت کرد.

به گفته Offa ، این خط اعتباری بزرگ ترین خط اعتباری در نوع خود در خارج از منطقه خلیج فارس است و ظرفیتی را برای Offa ایجاد می کند تا فعالیت های خود را در بازار بریتانیا گسترش و متنوع کند.

Offa به‌عنوان یک جایگزین اخلاقی برای ایجاد ارتباط مرسوم شکل گرفته است، از این بودجه برای راه‌اندازی محصولات مالی بمنظور توسعه علاوه بر محصولات تامین مالی سنتی موجوداستفاده خواهد شد.
این تجارت عمدتاً برای سرمایه‌گذاران جامعه مسلمان چهار میلیونی بریتانیا راه‌اندازی شده است که 6.5 درصد از جمعیت را تشکیل می‌دهند و به دنبال منابع مالی سازگار با شریعت هستند.

با این وجود، مدل Offa که منافع و بخش‌های «حرام» مانند قمار، مشروبات الکلی و تجارت اسلحه را ممنوع می‌کند، تقریباً به اندازه مشتریان مسلمان خود توانسته مشتری غیر مسلمان جذب کند.

بر پایه این گزارش Offa در ارائه منابع مالی منطبق با شریعت برای عصر دیجیتال پیشرو است. مشتریان آن اکنون می توانند به مجموعه بزرگتری از امور مالی اخلاقی دسترسی داشته باشند تا سبد املاک و مستغلات خود را برای برآورده کردن تقاضاهای متغیر بازار و مصرف کنندگان توسعه دهند.

ویژگی‌های کلیدی محصولات جدید Offa که اواخر این ماه در دسترس است، شامل تأمین مالی بین 200000 تا 25 میلیون پوند برای مدت 18 ماه برای تعمیرات سنگین و تا 24 ماه برای تأمین مالی توسعه املاک در انگلستان و ولز است.

Prev Next
برچسب‌ها
برای ارسال نظر وارد سایت شوید